fredag

Girl on a box...




Copyright by the artist

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sjukt snygga bilder - keep up the good work! :)

Anonym sa...

vill bara säga att du gör så otroligt snygga bilder. Bra jobbat :D Ha en bra dag.

Anonym sa...

Du ritar verkligen jättefint! Älskar färgerna och att de just är så enkla. Lovar att kika in på bloggen snart igen ;)

Anonym sa...

Hej! Jag gillade verkligen dina illustrationer. Jag undrar om du har en mailadress man kan nå dig på? Tackar

Anna sa...

Tusen tack för de fina orden och jag blir väldigt glad när någon tycker om det jag gör... men vem blir inte det!?
Jag ska försöka uppdatera den här sidan så ofta som möjligt och i den mån det går, då internet uppkopplingen fungerar lite si sådär.
Hoppas ni kikar in här igen, det är alltid fint att få nå ut och visa sitt arbete.

Min mejladress är följande:
annamark79@hotmail.com
till "makeupyourmind" som undrade.

Åter igen tusen tack, orden värmer!